Злітно - посадкові смуги аеропортів України

Дані об'єкта

Об'єкт
Злітно-посадкові смуги та перони аеропортів
Країна
Україна: Львів, Київ, Донецьк
Рік
2008-2013

Продукти

  • Muraplast FK 88
  • Centrament Air 202
  • Emcoril B VM
  • Reparoxyd WG

Інформація про об'єкт

Потужний імпульс Євро-2012 прискорив вирішення давно назрілого питання реконструкції українських аеропортів.


Центральним елементом кожного аеровокзального комплексу є злітно-посадкові смуги та перони для стоянки літаків.


Поставляючи свої продукти MC-Bauchemie брала участь в модернізації таких аеропортів: Київ/Бориспіль, Київ/Жуляни, Донецьк, Львів.


Стислий графік підготовки до Євро-2012 поставив задачу швидкого та безперервного будівництва. Укладка цементобетону продовжувалась починаючи з ранньої весни і закінчувалась початком зими. Вона тривала і вдень і вночі – в піковий час виробництво бетонних сумішей досягало 6000 метрів кубічних за добу (1 аеропорт).


Все це виявилося також дуже цікавою задачею для MC-Bauchemie.


Пластифікуюча добавка для бетону повинна була забезпечувати необхідну легковкладальність бетонних сумішей, а також прогнозований діапазон для нарізки швів (рання міцність), незалежно від коливань температури та якості сировинних матеріалів. Таким універсальним рішенням, перевіреним як лабораторними випробуваннями, так і практичним виробництвом бетону виявилась суперпластифікуюча добавка Muraplast FK 88.


Експозиційний клас XF4, довговічність бетону в умовах заморожування/відтаювання та антикригових речовин, забезпечила повітровтягуюча добавка до бетону Centrament Air 202. Cистема рівномірно розподілених повітряних мікропор була відносно стабільною навіть при значних перепадах температури навколишнього середовища.


Відсутність тріщин та мікротріщин на поверхні основного бетону – результат як раціонально підібраних бетонних сумішей, так і дії засобу для догляду за бетоном Emcoril B VM, який захищав бетонну суміш від передчасного зневоднення я в умовах високих температур, так і вітру.


Забезпечення вчасних поставок необхідної кількості матеріалів стало можливим лише завдячуючи наявності заводу в м. Березань.